staraola staraola
92
BLOG

Kryptopolityka wielowarstwowa

staraola staraola Polityka Obserwuj notkę 0

Z przed chwili, z Dziennika: 

"Zapytałem polityków opozycji, jak miałoby wyglądać pytanie w referendum nad wprowadzeniem euro. I ani ja, ani Kaczyński z Gosiewskim nie potrafiliśmy takiego pytania wymyślić" - tłumaczy DZIENNIKOWI Donald Tusk. "Referendum nie będzie" - ucina premier.

Mnie zaś wydawało się, że trudno o łatwiejszy przykład pytania referendalnego. W osłupieniu więc pytam fanów tych polityków, fanów którzy na pewno potrafią się lepiej ode mnie wczuć w logikę politycznego myślenia: skąd te zamroczenie myśli? W czym trudność postawienia tego pytania? Może Pan Premier stał się Praktykującym Filozofem? A może to tylko chodzi o zakamuflowaną informację o odbytej w nieoczekiwanym gronie rzeczonych Trzech Panów udanej libacji świątecznej, zakończonej nieudaną próbą wyartykuowania pytania na zadany temat?

staraola
O mnie staraola

sceptyczny POLITICAL COMPASS Economic Left/Right: 3.25 Social Libertarian/Authoritarian: -2.26 MORAL POLITICS Moral Order: -1 Moral Rules: -2.5

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka